085.06.53.751 info@champagneblog.nl

Roger Federer als nieuwe ambassadeur voor Moet & ChandonVol trots introduceerde champagnehuis Moët & Chandon in november 2012 Roger Federer als hun nieuwe brand ambassador. Federer volgt daarmee de actrice Scarlett Johansson op. “Het is meer dan een eer om Roger Federer te verwelkomen als ambassadeur van ons merk.”, zegt Stéphane Baschiera, President en CEO van Moët & Chandon.

Roger Federer is een Zwitserse tennisprofessional en hij wordt beschouwd als één van de beste mannelijke tennisspelers. Op 16 juli 2012 stond Federer 287 weken nummer 1 van de wereld. Met zijn succesvolle uitstraling en elegante bewegingen past hij goed bij dit champagnemerk dat staat voor succes en stijl.

Roger Federer laat weten: “Het is meer dan alleen maar een eer om ambassadeur te zijn van Moët & Chandon, het is een uitnodiging om deel uit te maken van een zeer glamoureuze traditie. Moët & Chandon was altijd al de champagne van internationale trendsetters en ik ben trots te mogen samenwerken met een merk dat op een even toegewijde manier streeft naar uitmuntendheid als ik in mijn carrière. Het voelt als game, set, match!”

Bekijk hieronder de video met een exclusieve track van Bob Sinclair:

Moët & Chandon is vanaf 2013 de officiële sponsor van het ABN AMRO World Tennis Tournament. De afgelopen editie daarvan werd gewonnen door tennisspeler Roger Federer en hij zal in februari 2013, tijdens de 40e editie ervan, zijn titel verdedigen. Dit toernooi wordt gehouden in Ahoy Rotterdam van 11 t/m 17 februari 2013.

We zullen Roger Federer over een paar maanden gaan zien in de nieuwe advertentiecampagnes van Moët & Chandon. Deze zullen zeker veel buzz genereren als ze in maart 2013 worden onthuld. Het belooft wat want de ‘smashing’ foto’s werden gemaakt door de vermaarde fotograaf Patrick Demarchelier in Parijs. Demarchelier werd gekozen vanwege zijn typische stijl. Moët & Chandon zegt hierover: “Demarchelier legt Federers mannelijke, buitenmate atletische elegantie vast in schitterend beeldmateriaal dat bruist van de elegantie, dapperheid en generositeit die Moët & Chandon beroemd hebben gemaakt. Dat belooft dus wat en we gaan het zien!

Hieronder zien we Scarlett Johansson, Moët’s vorige brand ambassador:

Scarlett Johansson voor Moet & Chandon in 2011

Over Moët & Chandon

Als ‘s werelds grootste champagnehuis, neemt Moët & Chandon het voortouw op het gebied van innovatie. Sinds de begindagen van Claude Moët, in 1743, heeft het huis gedurfde stappen genomen en creëerde nieuwe feestelijke tradities, zoals sabrering, champagnetorens en het dopen van schepen. Door Jean-Remy Moët’s expansie naar internationale markten, reeds in de 18e eeuw, wordt Moët & Chandon vaak aangehaald als ‘s werelds eerste internationale luxury brand. Met de grootste wijngaard in de Champagnestreek creëert Moët ‘s werelds meest geliefde champagne van de allerbeste druiven en terroir die de streek te bieden heeft; dit met één doel: het dagelijks creëren van onvergetelijke, feestelijke momenten over de hele wereld, met de pop van een kurk. De Moët & Chandon Grand Vintage Collection is ‘s werelds grootste collectie van vintage champagnes door de eeuwen heen.

Na het zien en lezen over champagne zin gekregen in een fris bruisend glas Moët? Je kunt nu snel en gemakkelijk online Moët & Chandon champagne bestellen voor jezelf, in een mooie cadeauverpakking of als relatiegeschenk.

Pin It on Pinterest

Share This